Coraçao`

Umurumda olan şeyler gün geçtikçe azalıyor ama bazen durup dururken içime bir sıkıntı çöküyor. Bir hiçmişim gibi hissettiriyor, koca bir hiç. Neyse halledeceğim.
Reklam
Gelmesini istediğin kişi gelmiyorsa ya zaman yanlıştır ya da kişi.
Çünkü onun kalbi da benimki gibi...tüm acısını içinde saklıyor.
Sanki bir yüzü cennet bir yüzü cehennemdi,hem fazla kolay hemde imkansız derecesinde fazla zor gibiydi.