H.Zeybek

H.Zeybek
Kaostan sonra düzen gelir...
"Korkmakta haklısın. İnsanların arasındasın.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Üzüntü bir hastalık gibi gelmişti bana ve bulaşıcı olabileceğinden endişelenmiştim."
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı
"İnsanlar bir kitabı alıp yutamıyor, aynı anda farklı ciltleri çiğneyemiyor ya da sonsuza yakın bilgiyi birkaç saniyede sindiremiyorlar bizim gibi. Kelime kapsüllerini ağızlarına atamıyorlar tek hamlede. Düşünsenize! Hem ölümlüler, hem de o değerli ve sınırlı vakitlerinin bir kısmını okumaya ayırmak zorundalar."
Sayfa 18·Kitabı okudu
"Geometrik hayal gücü eksikliği hayret verici boyutlardaydı bir kere."
Sayfa 17·Kitabı okudu
Alıntı
"Dünya'nın çok bir şeyin olup bitmediği ve sakinlerinin yolculuk imkanlarının ciddi ölçüde kısıtlı olduğu sıkıcı ve uzak bir Güneş sistemindeki gerçek bir gezegen olduğunu öğrenmiştim. İnsanların en iyi ihtimalle orta düzey bir zekaya sahip ve şiddete, derin bir cinsel utanca, kötü şiirlere ve dönüp dolaşıp aynı noktaya gelmeye meyilli bir yaşam formu olduğunu da duymuştum."
Sayfa 17·Kitabı okudu