H.Zeybek

H.Zeybek
Kaostan sonra düzen gelir...
"Yalnızlık sadece yalnızken var. Paylaşıldığında eriyip gidiyor. "
Sayfa 406·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsan herhangi bir izleyici olmadan da bir şahin gibi yaşayabilirse bir başkasına aşkla bakabilir, ancak o zaman diğerinin varlığının gelişmesini umursar."
Sayfa 380·Kitabı okudu
Alıntı
"Toprak ne kadar verimli olursa onu ekmekteki başarısızlık o kadar affedilmez olur."
Sayfa 372·Kitabı okudu
Alıntı
"Yine de gece sessizken daha çok çiy düşer, bilirim."
Sayfa 345·Kitabı okudu
Alıntı
"Hayır, bir rehber selde tutunacak bir korkuluk olmalı ama koltuk değneği olmamalı. Rehber, öğrencisinin önündeki yolları ona göstermeli. Ama yolu seçmemeli."
Sayfa 343·Kitabı okudu
Alıntı