Kiraz Işık

Kiraz Işık
@_KirazHanim_
Nefes alıyorum;sadece.
"Aşk ne demekti?"dedi. Usulca gözlerine baktım sonra da yanımızda duran denize.Bi anda ağzımdan şu cümle çıktı: "Ne çabuk unuttun."
Reklam
eminim öyledir
"Hayat çocuklara toz pembe."
Asansör cinsellik makinesi falan mı?
1/10
Kapağından belli olduğu kadarıyla wattpad kızlarının taptığı bir kitap olduğu anlaşılıyor.Kitap konusundan bahsetmeyecegim değmez çünkü.Sadece tek bir şey soracağım,neden? Bilindiği kadarıyla bu Beyza ALKOÇ'un ilk romanı.Bu yüzden insanlar "İlk roman işte ya nolmus kötü olabilir yaniiiihhhg" diyebilir ama ben buna izin vermeyeceğim.Yazarcığımız bunu yazdığında sadece 14 yaşındaymış ve 14 yaşında bir kızın aklı nelere çalışıyor bunu burda görebiliyoruz.Kitap sadece iğrençlikten ibaret ve bazı insanlar bunu ciddi ciddi okuyup seviyor(yapmayın). Tamam aşkı seviyorsunuz,tamam cinsellik hoşunuza gidiyor,tamam ergenliğin dibine vurup sırf vücudu görünsün diye -5 derecede crop giyip montunuzun önünü açıyorsunuz,tamam erkekler putmuş gibi tapiyorsunuz.Ama bari bu kitaba güzel demeyin.Sadece kendinize değil ülkeye de zarar ediyorsunuz.
AsansörBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20177,7bin okunma

Kiraz Işık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·282 syf.·
2024 7. kitabı
Matt Haig
8.2/10 · 98,5bin okunma