- Biliyorsun işte, üzerine bir yığın sey yazıldı, çift kültürün gerçek bir zenginlik olduğunu yadsıyamazsın.
- Güldürme beni. Kimse ülkesinden kaçan bir sığınmacının ya da göçmenin yerinde olmak istemezdi.
- Ama ben bundan söz etmiyorum ki. Ben sana örnegin çift dilli olmak sayesinde yaşanan olağanüstü açılımı söylüyorum sadece. Bu muhtesem bir sey!
- Evindeyken hiçbir yerde olmamanın insana kendini nasıl hissettirdigini biliyor musun? Fransa'da İranlı oldugum söyleniyor. İran'da Fransız olduğum söyleniyor. Çift kültürümü istiyorsun? Vereyim hemen, yaşa da gör bakalım "güzel
bir zenginlik" miymiş, degil miymiş.