Çok fazla anlam yüklemeyin dünyaya.
Yarısı şükür, yarısı sabır, yarısı teselli, yarısı kahır...
Kimseyi de bilmeden yargılamayın, herkesin derdi kendine ağır.
Anlatmak ve anlatılmak için de fazla yormayın kendinizi; insanların yarısı samimiyetsiz diger yarısı size sağır..
Ve unutmayın asla, ne kadar zorlarsanız zorlayın sonuçta her sey olacagina varır..."