Her şey iyi gidiyordu.
Artık seni düşünmüyordum.
Nedeni ve sonucu olmayan çıkmaz sokaklarımdan kurtulmuştum.
Sonra yine çıktın karşıma.
Yine tökezledim.
Yine daldım sokaklarıma.
Kayboluyorum.
Kayboldukça, çizgilerimin dışına çıkıyorum.
Bana yakışmayan şeyleri yapıyorum.
Mantığım ve gerçekliğini kaybetmiş duygularım birbirlerine karışıyor.
Adeta zihnim bulanıyor.
Muazzam derecede kendi kendimi manipüle edebiliyorum.
Sana, yaşantıma, çevreme, hayata, olumlu ve olumsuz.
Kendi kendimi mazoşistçe attığım bu karmaşada.
Birgün yok olacağım.