MBA

MBA
@_MBA_
Kendinden geçmiş dünyamda yeniden işlenen ruhum
Keşke sana karşı daha cesaretli olabilseydim fakat elimden gelen sadece yanında oturmak olabildi, gözlerim seni incelerken aldığım haz ile bayram ediyordu. Aciz bir haz, bencil bir istek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu... bu sefer farklıydı beyfendi Sanki diğer her acıdan daha yanık bir acıydı Öylesine kasvetli ve ağır ki Sanki kendi zihnimde boğuluyordum
Merak ediyorum, bazen mutlu oluyor musun?
İnsan refahtan başka şeyi de sevemez mi? Belki ıstıraptan da aynı derecede hoşlanıyordur? Hatta ıstırabın saadet kadar faydalı olması da mümkündür, insanın sırasında acıyı ihtirasa varan derecede sevdiği bir gerçektir.