Eve iş götürmemeniz gerekiyor Nevzat Bey. Mesleki sorunlarla evdeki meseleleri karıştırmamalısınız. Çünkü depresyon kafa karışıklığını sever. Bu sebepten eve iş götürmemelisiniz..
Ölümü isteyecek kadar bile takatim yoktu. Biri iyilik yapsa da kafama bir kurşun sıksa diyecek kadar bile gücüm kalmamıştı. Anbean solan bir bitki gibi öylece kalıyordum bıraktıkları yerde.
Çünkü gücün pazarlayıcısı cehalet olmuştu, onun kıymetli hale getiren ise ahlaksızlıktı. Cehalet bütün kötülüklerin temeliydi. Ahlaksızlık, hırsızlık, yolsuzluk, zalimlik aklınıza ne gelirse gelsin cehaletin üzerinde yükseliyordu.
Kafanız karmakarışık da olsa , size yönelik korkunç bir entrikanın göbeğinde de bulunsanız, hatta tehlike kapınızı çalmak üzere de olsa, bunların hiçbirine aldırmaz, unutmamanız gerekeni unutur, ucunda ölüm olduğunu bilseniz de en küçük bir telaşa kapılmaz, ruhunuzu tümüyle sevdiğiniz kadınının emrine verirdiniz. Tıpkı şu anda benim yaptığım gibi....