Mehmet

Mehmet
@_MEHMET_SS
İyi bir şey olursa ardından kötü bir şey olacağından korkmanın bir adı var mı? Bilmiyorum... Hayat? 🎬 The Bear 🎬
Dizi Alıntısı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Mehmet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·236 syf.·
7 günde okudu
·
2025 4. kitabı
Elif Şafak
7.1/10 · 6,2bin okunma
Bir yerlerde bir yaran olacak, canını yakan bir kıymık, hani işlemiş etine, sızlar derinde ince ince..
Hiç tanımadığınız ve muhtemelen tanışmayacağınız bir insan için dua eder misiniz? Öyle yüzeysel, geçiştirerek ya da lafın gelişi değil, derinden hissederek. Ağlaya ağlaya...
Bir kadın için en zor şey "annesinin oğlu" olan bir erkeği sevmek...