İnci

İnci
@_Marsel_
Eski hesabımı kapattım {Pp şahsıma ait!) "Burası dünya, burada herşey yarım kalır."
Nasıl da körsün Nestenka!.. Ah! Mutlu bir insan bazen nasıl da dayanılmaz oluyor...
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hisler parçalanmaz, tam tersi yoğunlaşır."
Alıntı
Mutsuz olduğumuzda, başkalarının mutsuzluğunu daha çok hissederiz.
1000Kitap
Nastenka, onları okuyamazsın, kötü şeyler öğrenirsin. “Ne öğrenirim nine? Ne yazıyor ki içlerinde?” “Aa!” diyordu, “O kitaplarda, genç adamların iyi uslu kızları evlenme sözüyle nasıl ebeveynlerinin evlerinden kaçırdıkları anlatılır.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Alıntı
Enerjinizi başkalarının tutarsız sevgisine emanet etmeyin.
Alıntı