Dili çok sade ve açıkçası bana biraz ergen kitapları gibi geldi. Konusu güzel ama çok yavaş ilerliyor. İlk intihardan sonra baya bir durgun geçti kitap. Kısa olmasına rağmen oku oku ilerleyemedim. Yazarın Middlesex romanı daha çok hoşuma gitmişti. Onu tavsiye ederim bu kitabı okuyan ya da okuyacak olanlara.