Peki, ama Tanrı aşkına, niçin bunu bilmiyormuş gibi davranıyorsunuz? Niçin biricik gerçekliğin, sizin gerçekliğiniz olduğuna inanmayı sürdürüyorsunuz ,dostunuzun yanıldığına şaşırıyorsunuz, öfkeleniyor, bağırıyorsunuz? O dostunuz ki ne yapsa ne etse, kendi içinde hiçbir zaman sizin ruh durumunuza sahip olamaz.