"Denildiğine göre... yalnız kesinlikle bilen yok... bu adam gençliğinde, kanının kaynadığı sırada çok acı bir düş kırıklığına uğraşmış. Kadının biri bunu sevip bırakmış, diyorlar. "
"Hep böyle derler zaten. Oysa hepimiz bal gibi biliriz ki bu dünyada sevip bırakan kadın pek azdır. Erkeklerdir bizi sevip de sonra bırakanlar. Bu adamcağızın da böyle içine kapalı olması doğuştan olsa gerek."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer bunu söyleyen bir İnsan olsaydı inanmayabilirdim. İnsanlar bedenleri ile bir şey, ağızları ile başka bir şey söylerler ve diğer herkes tüm vakit ve enerjisini ne demeye çalıştıklarını anlamak için harcar. Ve ne dediklerini anladığınızda zihinlerindeki düşünceleri çalmışız gibi öfkelenirler.
İnsanlarınız çok zeki, bu çok güzel. Oankaliler sizin şimdiye dek buldukları en zeki canlı türü olduğunuzu düşünüyor. Buna karşın hiyerarşiksiniz: Sadece siz değil, size en yakın ve en ilkel hayvan öncelleriniz de öyle. Zekânız Dünya'daki canlılar için oldukça yeni olsa da hiyerarşik yapınız çok eskiye dayanıyor. Ve genelde yeni olanı eski olan uğruna harcıyorsunuz.