Naz

8/10
·304 syf.··
2024 33. kitabı
AY ÇOK BEĞENDİM. aylar sonra ilk kez dark romance okudum ve okumayı gerçekten çok özlemişim. Ben cidden dark romance kadınıyım ya okurken zevkten bayılıyorum resmen. Kitabı okuması çok zevkliydi hemen aktı gitti. Yazarın kalemini ve mafyaları ele alış biçimini sevdim. Luca aldatma dışında Aria'ya gerçekten çok iyi davrandı ve sözlerinin hepsini tuttu bunu çok sevdim ama aldattığı için maalesef fav erko karakterlerim listesine girmiyor. Aria'yı gerçekten çok sevdim. Diğer dr kadınları gibi ağlak sümsük tarzı değilde istediğini yaptıran saf gibi görünümlü fena bi kadın. Keşke kitapta Luca'nında ağzından bi sahne olsaydı onun düşüncelerini gerçekten çok merak ediyorum.
2024 Okuma Raporları
OnurCora Reilly · Nemesis Kitap · 2024613 okunma
Naz isimli okura yanıt verildi
Naz
irew evet banada absürt gelmedi sonuçta adamda diyordu bizim tek eşimiz olmaz normalde diye
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
8/10
·304 syf.··
2024 33. kitabı
AY ÇOK BEĞENDİM. aylar sonra ilk kez dark romance okudum ve okumayı gerçekten çok özlemişim. Ben cidden dark romance kadınıyım ya okurken zevkten bayılıyorum resmen. Kitabı okuması çok zevkliydi hemen aktı gitti. Yazarın kalemini ve mafyaları ele alış biçimini sevdim. Luca aldatma dışında Aria'ya gerçekten çok iyi davrandı ve sözlerinin hepsini tuttu bunu çok sevdim ama aldattığı için maalesef fav erko karakterlerim listesine girmiyor. Aria'yı gerçekten çok sevdim. Diğer dr kadınları gibi ağlak sümsük tarzı değilde istediğini yaptıran saf gibi görünümlü fena bi kadın. Keşke kitapta Luca'nında ağzından bi sahne olsaydı onun düşüncelerini gerçekten çok merak ediyorum.
2024 Okuma Raporları
OnurCora Reilly · Nemesis Kitap · 2024613 okunma
Naz
Evet bende begenmistim sevmeyeni çok olsada bence güzeldi
6/10
·352 syf.··
2024 3. kitabı
Asla dark olmayan ve neden dark denildiğini anlayamadığım bir kitaptı. Bir günde bitirdim çok güzel akıp gidiyor evet ama romantik komedi tadındaydı. İçerisinde iki seri katil koyup nasıl böyle bir komedi yazmış yazar helal olsun . Bence çok fazla mantık hatası ve eksik kısımda söz konusuydu. Bazı yerleri daha detaylı açıklamasını beklerdim yani tamam bu adamı öldürdün de neden öldürdün ya da o seni görmüştü noldu o ara ablacım anlat bana dedim okurken. Sevdim ama üzerine düşünülecek ya da heyecanlanılacak bir kitap değildi benim için.
Cellat ve KarakuşBrynne Weaver · Juno Kitap · 2024884 okunma
Naz
Kız bir hesabı halletseydin ya
Okurken çok sıkıldığım bir kitap oldu Öğretmen öğrenci ilişkisi diye basladım alakası yoktu adam salaktı bir zor görünce hemen kaçan tiplerdendi kıza geri dönmeyi ayrıldıktan 4 ay sonra düşünen bir gerizekalıydı
1000Kitap
Reckless to Love YouJ. Saman · Independently published · 03 okunma
Ayşe isimli okura yanıt verildi
Naz
Uzun yazılara ayar oluyorum ben o kadar okuma istesem kitabı okurum