AY ÇOK BEĞENDİM. aylar sonra ilk kez dark romance okudum ve okumayı gerçekten çok özlemişim. Ben cidden dark romance kadınıyım ya okurken zevkten bayılıyorum resmen.
Kitabı okuması çok zevkliydi hemen aktı gitti. Yazarın kalemini ve mafyaları ele alış biçimini sevdim.
Luca aldatma dışında Aria'ya gerçekten çok iyi davrandı ve sözlerinin hepsini tuttu bunu çok sevdim ama aldattığı için maalesef fav erko karakterlerim listesine girmiyor.
Aria'yı gerçekten çok sevdim. Diğer dr kadınları gibi ağlak sümsük tarzı değilde istediğini yaptıran saf gibi görünümlü fena bi kadın.
Keşke kitapta Luca'nında ağzından bi sahne olsaydı onun düşüncelerini gerçekten çok merak ediyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
AY ÇOK BEĞENDİM. aylar sonra ilk kez dark romance okudum ve okumayı gerçekten çok özlemişim. Ben cidden dark romance kadınıyım ya okurken zevkten bayılıyorum resmen.
Kitabı okuması çok zevkliydi hemen aktı gitti. Yazarın kalemini ve mafyaları ele alış biçimini sevdim.
Luca aldatma dışında Aria'ya gerçekten çok iyi davrandı ve sözlerinin hepsini tuttu bunu çok sevdim ama aldattığı için maalesef fav erko karakterlerim listesine girmiyor.
Aria'yı gerçekten çok sevdim. Diğer dr kadınları gibi ağlak sümsük tarzı değilde istediğini yaptıran saf gibi görünümlü fena bi kadın.
Keşke kitapta Luca'nında ağzından bi sahne olsaydı onun düşüncelerini gerçekten çok merak ediyorum.
Asla dark olmayan ve neden dark denildiğini anlayamadığım bir kitaptı. Bir günde bitirdim çok güzel akıp gidiyor evet ama romantik komedi tadındaydı. İçerisinde iki seri katil koyup nasıl böyle bir komedi yazmış yazar helal olsun . Bence çok fazla mantık hatası ve eksik kısımda söz konusuydu. Bazı yerleri daha detaylı açıklamasını beklerdim yani tamam bu adamı öldürdün de neden öldürdün ya da o seni görmüştü noldu o ara ablacım anlat bana dedim okurken. Sevdim ama üzerine düşünülecek ya da heyecanlanılacak bir kitap değildi benim için.
Okurken çok sıkıldığım bir kitap oldu
Öğretmen öğrenci ilişkisi diye basladım alakası yoktu adam salaktı bir zor görünce hemen kaçan tiplerdendi kıza geri dönmeyi ayrıldıktan 4 ay sonra düşünen bir gerizekalıydı