Geleceği unut ve hayatının her gününü şeriatın kurallarna uygun olarak ve Tanrı’nın evlatlarına bahşettiği inayete güvenerek yaşa.
Her gün kendisiyle birlikte ebediyeti getirir."
Bir gün en yaşlı (ve en ürkütücü) kâhin, deveciye neden bu kadar gelecekle ilgilendiğini sormuştu:
"Bir şeyler yapabilmek için," diye yanıtlamıştı deveci.
"Ve olmasını istemediğim şeyleri tersine çevirmek için."
"O zaman bu senin geleceğin olmaz ki," diye yanıtladı kâhin.
"Ama belki de olacaklara kendimi hazırlamak için geleceği öğrenmek istiyorum."
"Bunlar iyi şeylerse hoş bir sürpriz olacak" dedi kâhin. "Kötü şeylerse daha gerçekleşmeden acı çekeceksin."
"Bir erkek olduğum için geleceği öğrenmek istiyorum," dedi bunun üzerine deveci. "Ve erkekler geleceklerine bağlı yaşarlar."
….ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun. ……hayat, yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur."