Kimse kimseye karışma lüksünde değil Işık. Ne bir adam bir kadına ne bir kadın bir adama kısıtlamalar getirebilir... Kendisini doğuran, yıllarca bakımını verenler bile bir yerden sonra kişiye ne yapması gerektiğini söylemiyorsa diğerleri nasıl olur da söyleyebilir? Hele ki bunu nasıl olur da kıskançlık adı altında yapabilir?
Yıllar sonra bile hatırladıkları zaman insanların kalplerini ısıtan bir romanın başkahramanı olmasın.Seni yazmalılar. Seni kimse tüm gerçekliğinle anlayamaz ,anlatamaz ama olsun ; seni yazmalılar. Okuyanlar ise hiç tanımadıkları sana hayran kalmalılar...