O tuhaf hissi yeniden içimde gezinmeye başladığında, iyi olduğuma dair söylediğim her cümlenin aslında yalan olduğunu, varlığını kaybetmeyen bu hissin geçmediğini, yalnızca gizlendiğini anlamalıydım. Artık çok geç olduğunda anlayacaktım...
Mütevazı olmayla ilgili en garip bulduğum konu kesinlikle güzellik kavramıdır. Bedeninin güzelliğini yadsımak kadara gereksiz bir eylem düşünemiyorum. Aynaya baktığında gördüğün neyse osundur. Güzelsen, güzelisindir; bir başkası söylediğinde sırf mutevazılık yapmış olmak için inkâr etmek akıl işi değildir.
"Düşündüm ve şuna karar verdim:
Aslında benim için senin ne olduğunun bir önemi yok."
"?"
"Çünkü artık önemli olan ne olduğun değil, benim neyim olacağın."