Nisa

Dün gece, kendimi tutamayarak çocuklar gibi ağladığımı bir gün sana unutturabilecek miyim acaba?
Reklam
Çok eskilerden beri o, benim boş zamanlarımın tek eğlencesidir.
“Her ümidi kaybetmiş olabilirsin… Bütün dünya seni terketmiş, sana düşman kesilmiş olabilir. O şartlar içinde dahi vazifen ümitsizliğe düşmemektir. Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki kandadır.” Güzel söz! Büyük bir insanın sözü… Ümit kesmemek lazım küçük doktor…
Yeniden yaşamaya başlamak ne de olsa güzel şey...
"Siz insan değil misiniz?" "Kolay mı onu olmak? Onu olmak kolay mı?"
Reklam