Nisa

"Seni sevdim. Yüreğimi acıtacak, tanrıları kıskandıracak kadar çok sevdim hem de. Şimdiyse sonsuza dek hayatından çıkıyorum. Hayatımda artık olmayacaksın ama iyi ki vardın."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dolunay âdeta tüm insanları temsil etmiyor muydu? Hiçbir sorun yokmuş gibi ışıl ışıl parlıyordu ama günün sonunda tek başınaydı.
Neden bir erkeğin seni seçebileceği, seni sen olduğun için sevebileceği ihtimaline bu kadar karşısın?
Geçmişe takılıp kalırsak geleceği kaçırırız.