•H•

Schmerzhaft schon...
1000Kitap
Reklam
İyi mi geceler ?
Anket
Özdemir asaf demiş ya ; "Ben ölsem belki o ağlardı. Ama o ağlasa ben ölürdüm." diye... İşte o kadar seviyorum onu ❤
Edebiyat
hepimiz üç kelebeğn misali gibiyiz aşıkların dünyasında efsaneyiz birincisi kendisini muma yaklaştırdı ben aşkın manasını biliyorum dedi ikinicisi kanadını ateşe yaklaştırdı ben yandım aşkın ateşinden dedi üçüncüsü kendini ateşe attı evet evet aşkın manasını o bilir #alıntı
Alıntı
Gülüşündeki papatyaları benim bahçemden çaldın... 🌼🥺😔
Anket
Reklam