Bir olmuş ile görüşmez, vakit geçirmez, irtibat kurmazsak olamıyoruz -meyve bile olamıyor, insan nasıl olacak? Bu nedenle gün içinde kiminle görüştüğümüz, vakit geçirdiğimiz, ne öğrenip aldığımız, nasıl beslendiğimiz önemlidir. Toplumda, dünyanın gündeminde neyi dinliyor, neye vakit ayırıyorum? Vaktimi en fazla neyle geçiyorum?
Dünyanın gidişatı hakkında bir şeylerle ilgili dertlenmeden önce evvelemirde kendi gidişatımızla alakalı dertlenmeliyiz. Dünya bir yere gidiyor, tamam ama ben ve dünyam nereye gidiyoruz acaba?