İnsanın derdi ne kadar büyük olursa gülüşü o kadar sıcak olurmuş. O dert güzelleştirirmiş onun yüreğini. Öyle derler bizim buralarda. O derdin büyüklüğü neye göre ölçülür, biçilir bilmem ben. Fakat birinin gülüşünün sıcaklığını hissettim mi, anlıyorum ki derdi çok.
Neşet Ertaş