Kitabı kapatınca göğsüme yaslayıp gözlerimi yumdum.
Bu kadar mutsuzluğun içinde umudunu yitirmeyen, çabalayan, yenildikçe güçlenen, güçlendikçe güçlendiren, etrafına ışık saçan o insan hayatıma, kelimelerle anlatamayacağım derinlik ve anlam kattı. Soluksuz okudum, mükemmeldi...