📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Siviller bir tarafa; askerler niye ölsün, savaş niye oluyor ki diye sormamız gerekirken askerlerden çok siviller ölüyor ve biz hala üzüntüden ölmedik,
Benim elim kolum tutuyor ve yazı yazabiliyorum.
İnsanı sorgulamak istiyorum.
Galiba biz insanlar, insanlık seviyesinin altında kaldık.
İnsanlık düzeyini tutturamadık.
Eğer, "insanlık" denilen bir şey varsa, ben insanlıktan özür diliyorum.
İnsan doğası buna müsaitse, meleklerin Allah'a dediklerini bir kez daha düşünmemiz gerekiyor.
Televizyonlarda başsız çocuklar gördük. Çocuk savaşı ne bilir,
çocuk bombayı ne bilir,
çocuk ölmeyin ne bilir,
çocuk öldürülmeyi ne bilir,
çocuk parçalanmayı ne bilir?
Çocuk sevgi ister,
çocuk barış ister,
çocuk güven ister
çocuk bir yudum içilebilir su ister,
çocuk gökyüzünde uçurtma ister,
çocuk anne ister, çocuk baba ister...
Insan hiçbir dönemde modern insan kadar vahşi, ahlaksız ve aptal olmamıştı. Neticede modern insan döndü dolaştı, kadim düşüncenin 4 unsuruna yani toprak, su, ateş ve havaya geri geldi.
Kendine dönmenin, kalbine dönmenin yollarını arıyor; toprak, su, ateş ve hava üzerinden.
Belki bu gidiş ahlaka dönmenin de kapısını aralar.
Ey beşer! insan ol ki Adem olasın. Ey künce, Ol...