"Allah'ım, bu nasıl bir acı böyle?
En orta yerinden kırıyor yüreğimi canımın sancısı.
Biliyorum ki can cananla kuytuda...
Peki, bu acıyan kimin yarası..."
Unutma ki İzzet; hevaya tabi olmakta değil, İslam'ı yaşamaktadır.
İzzet; şirke bulaşmakta değil, Tevhide sahip çıkmaktadır.
İzzet; açık saçık olmak da değil, namusu muhafaza etmektedir.
İzzet; hayasızlıkta değil, İffetli olmaktadır. İzzet; teberrücüde değil, örtüyle kapanmaktadır.
İzzet; Çarşı pazarlarda boş boş dolaşmakta değil, evlerimizde edep, ahlak ve vakarımızla oturmaktadır.
İzzet; karşıtı cinsle aynı ortamları paylaşmakta değil, onlarla alabildiğine ayrışmaktadır.
İzzet; kafirlerin hayat tarzını benimsemekte değil, İslam'ın Hayat modelini özümsemektedir.
İzzet; necis ve Kokuşmuş batının ön gördüğü yaşam biçimine "evet" demekte değil, aksine onların dikte ettiği yaşam tarzına koca bir "la" diyebilmektedir.