Cundub ibni Abdullah'tan (ra) şöyle rivayet edilmiştir:
"Biz, ergenlik çağına ermek üzereyken Nebi (sav) ile beraberdik. Biz Kur'an'ı öğrenmeden önce imanı öğrendik.
Sonra Kur'an öğrendik.
Kur'an sayesinde de imanımız arttı ve güçlendi.
(İbni Mace, 61)