Reşat Erdoğan

Reşat Erdoğan
@_Prometheuss
Huzur dediğin zarif bir düzendir.
Doktor
Mersin üniversitesi tıp fakültesi
Şırnak
29 Kasım
99 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
"Siz insanlar," dedim. " bir şey hakkında konuşurken hemen şöyle söylemek zorunda hissediyorsunuz kendinizi: 'Bu aptalca, bu akıllıca,bu iyi,bu kötü!' Bütün bunların ne anlamı var? Sırf bunları söylemek için mi bir olayın içyüzünü araştırıyorsunuz? Onun niçin olduğu,niçin olması gerektiği şeklindeki sebepleri kesinlikle açıklayabiliyor musunuz?Böyle yapsanız,yargılarınızda bu kadar aceleci olmazdınız"
Reklam
Savaşların dünyasında menekşe tarlasının çocuğu kalmadı. #biralıntı
Wilhelm, aşk olmasa hayatın ne anlamı olur? Işık vermeyen büyülü bir fener gibi!
... Böyle olduğu halde dostum, bizimle eşit olan,örnek almamız gereken çocuklara biz kul muamelesi yapıyoruz.Hiçbir istekleri olmamalı! Sanki bizim yok mu?Peki bizi ayrıcalıklı kılan şey ne? Çünkü biz yaşça daha büyük ve daha akıllıyız!