"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka türlü bir hayatın mevcut olduğunu, benim de bir ruhumun bulunduğunu öğrettin."
"Şimdi aramızda noksan olan şeyin ne olduğunu biliyorum!"dedi. "Bu eksik sana değil, bana ait... Bende inanmak noksanmış... Beni bu kadar sevdiğine bir türlü inanamadığım için, sana aşık olmadığımı zanneddiyormuşum..."