~DÖRDÜNCÜ KANAT~
Merhabaa,öncelikle bu kitabı okumayan ve neymiş bu herkesin konuştuğu kitap diye merak edip gelenlere seslenmek istiyorum harika bir kitabın incelemesini bir de benden dinleyeceksiniz çünkü abartıldığı kadar güzel bir kitap. Genelde sosyal medyada abartılan bir çok kitabı beğenmem ama bu öyle bir kitap değil...
Spoiler vermeden konuşacağım ama size naçizane tavsiyem kapatın bu yazıyı kitabı alın ve hemen okuyun♡♡
___
Kitabın konusundan bahsedecek olursak ,
ejderha binicileri eğiten Basgiath Savaş Akademisinin "Görev günü" olarak adlandırdığı yirmi yaşındaki gençlerin istedikleri bölüme girmeleri için geçmeleri gereken ilk sınavla başlıyor. Hayatta kalmak ve bölüme alınmak isteyenlerin doğdukları günden beri hazırlandıkları bu sınava ana kadın karakterimiz sadece altı ay kala annesinin zorunlu isteği üzerine kendisini bildi bileli hazırlandığı yer olan Kâtipler Bölümü yerine Biniciler Bölümüne kayıt ettirerek ölümle arasında tek engel olan ince ve kaygan köprünün üstünde hayatta kalmak ve başarabilirse bu bir yıl boyunca ölmemek için elinden gelen herşeyi yapması gereken "Violet Sorrengail" ile tanışıyoruz.
Annesi "General Lilith Sorrengail " akademinin komutanı olsa bile bu okul kimseye karşı nazik davranmadığı açık bir gerçek ve Violet çok kısa, çok kırılgan ve herkesin onun asla hayatta kalmasını beklemediği bir görünüşe sahip. Ama bedenen güçlü olmasada çok zeki bir karakter olarak yazılmış olması herşeye rağmen hayatta kalmak için her zaman bir yol olduğunu hatırlamamızı sağlayan, okuduğum fantastikler arasında kararlarından pişmanlık duymadığım nadir kadın karakterlerden biri. Yani bir fantastik kitabı iyi yapan şey bence kadın karakteri anlayabilmek evet ya ben olsam bende böyle yapardım diye bilmek bu şekilde kitabın içinde ki dünya daha