"Şimdi anlıyorum ki, üniversiteye gitmenin ve bir eğitim almanın en önemli nedenlerinden biri, tüm hayatınızı boyunca doğru olduğuna inandığınız şeylerin doğru olmadığını ve hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını öğrenmekmiş."
"Sanırım insanların bana neden güldüklerini anlamış olmak iyi bir şeydi. Bu, benim aptal olmamdan ve aptalca davrandığımı anlamamdan kaynaklanan bir şeydi. İnsanlar aptalların kendileri gibi davranmamasını komik buluyorlardı."
"O zaman anlamamıştım ama şimdi anlıyorum ki çok aptal olduğumdan ve ne yaptığımı bilmediğimden ona zarar vermemden korkmuştu. Şimdi düşünüyorum da çok üzülüyorum çünkü bir bebeğe asla zarar vermezdim."