İlişkide hem var hem yok gibi görünen, hem seviyor hem sevmiyor gibi yapan, bir gün âşık ertesi gün uzak duran, aynı anda başkalarına ilgi duyan, sevilmeye muhtaç ama sevilmekten ödü kopan insanlara denk geldin mi hiç ?
Ne olurdu biraz sevilseydik, onaylansaydık, kabul edilseydik ve kendimizi çok değerli, çok güzel hissetseydik ama havalimaninda boş bir bavul gibi unutulduk ,bırakıldık bir kenara.