S̷e̷n̷a̷

S̷e̷n̷a̷
@_Seena_
Dünyada hayatın bir tek manası varsa oda sevmektir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu çağda yaşamak ince düşünceli, hissiyat sahibi insanlar için çok zor..
Belki de insan, zamanla herşeyi içine atmaktan boğuluyor..
İçi ölmüş biriyim ben, dışarıdan nasıl göründüğüm hiç umrumda değil.
Ölüler yaşayanlardan daha çok çiçek alır, çünkü pişmanlık minnetten daha güçlüdür. \\Anne Frank//