Sen yoktun o zamanlar .
Çocukluğumda en çok yağmuru severdim ben ..
Ne zaman bir dert gelse bana ,
Yağmur yağar ,
Dinler ,
Dokunur ,
Ve topraktan kalkan o kokuyu koklardım ..
Ateşim sönerdi .
Sonra büyüdüm ,
Gözlerini gördüm .
Yandım ...
Yağmur yağdı
Ve ilk kez sönmedim ...
Ben yağmurdan daha fazla bir seni sevebildim ...
H. Anıl ÖZTEKİN