Sema

Sema
@_Sema_nur_
İnsan yanlışlarıyla doğru Biz de hata yapmadık mı? Bilsem benimle geleceksin Ne yanlış kalır ne de doğru Bir sürü güzel anımız var bizim Onları da alıp gidelim mi? #hadiozaman
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
♡Gözlerim karardı,bakamıyorum sana ♡Anneler üzülmesin,dileğim bu aslında ♡Babam anlardı beni,çocuktum o anda ♡Çok şey bıraktım,senin ardında...
Müzik
📽En çok sevdiğiniz film hangisiydi?
Anket
Cemal Süreya ₩ "Ağlarım hatıra geldikçe gülüştüklerimiz...🤐"
Mesela kitap okurken ağlamak çok değişik bir duygu...😕Ben bu duyguyu Özgürlüğün Fecri kitabında tattım...Siz hangi kitapta böyle bir duyguyu tattınız?
Anket