Erkek çocuklarını kız çocuklarından daha fazla sevmek çok anlamsız. Bak dayanamadım söyledim. Belki senin çağında daha normaldi ama şimdi hem ayıp hem de tuhaf. Hislerini değiştiremezsin ama kızları da seviyor gibi yapabilirsin. En azından deneyebilirsin. Çünkü altmış yaşına da gelseler açıkta kalan yaralar kabuk bağlamıyor. Hala senin onları sevmene ihtiyaçları var. Belki de umursamazsın ve ben de buna şaşırmam. Kendimden biliyorum bu taş kalpliliği.
Duymak istemediğin şeylerse söylediklerim tıkaca gerek yok, susarım. İçimde kalacağını bilsem de, üzüleceksen, ben o kelimeleri ağzımdan çıkmadan boğarım.