Setare

Setare
@_Setare
o bana, "çok güzel gülüyorsun." dedi ama tolstoy dedi ki: "herkesten çok güldü. belli ki acı çekiyor."
Reklam
"Ben başıma gelenler değilim. Ben başıma gelenlerden sonra olmayı seçtiğim kişiyim." Carl G. Jung
Bazen kavuşamazsın ama unutamazsın da. Vazgeçemezsin ama çabalamazsın da.
Hayal.imdekisen0
Lütfen instagram hesabımı destekleyin
Hayal.imdekisen0
Sevgilisinden çiçek almak Karınca=1 Ben=0