Setare

Setare
@_Setare
Her ayrılık zor Bin yıldır söyler dururum Öğrenmiyor kalp Görüldüğü üzere durumum İnsan biraz olsun akıllanmaz mı?Büyümez mi er geç?Yanardağ gibi için için Sönmez mi bu sinsi ateş?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ah, o yârin gülüşü var ya, düşman çatlatıyo' Memleketin dört yanında senin gibisi yok.
"Şehirlere sığamıyorum" diyordu bir kitapta. Nasıl sığmaz bir insan bir şehre" demiştim. Sığılmıyormuş!
gece geç saatlere kadar oturuyorum ama bir zamanlar uyumak benim en sevdiğim şeydi.
Seni istiyorum. Her şeyini. Seni sabahları, yataktan yeni kalkmış uykulu gözlerinle yanağıma bir öpücük kondururken istiyorum. Akşam eve gelmeni ve bana kocaman sarılmanı istiyorum. Bana gününü, aklından geçenleri ve en içten düşüncelerini anlatmanı istiyorum. Seninle film izlemek, akşam yemekleri pişirmek, uzun yürüyüşlere çıkmak, şakalar yapmak, seninle kahkahalarla gülüp gözlerimden yaşlar gelene kadar eğlenmek istiyorum. Seninle uzak yerlere gitmek, seninle berrak gecelerde yıldızları seyretmek ve seninle hayalimdeki evi kurmak istiyorum Ve bunu hayatımın geri kalanı için istiyorum.