Bir kadın bir adam tarafından gerçek bir aşkla sevildiğinde o kadının bütün acıları silinirmiş yüreğinden. Sıfır noktasıymış severken sevilmek, yeniden başlama ihtimaliymiş hayata, telafiymiş tüm olabilecekken olmamışlara. Geçmişe sünger çekmek, acılara gülüp geçmek, o beni sevdi ya varsın geçmişimde hiç kimse sevmemiş olsun diyebilmekmiş.
Nerede birini parmağıyla işaret edip " kötü" diye yaftalayan biri varsa orada, tam olarak o parmağının sahibinin içinde dizginleyemediği bir namussuzluk vardır aslında...