Vaveyla ✿

Vaveyla ✿
@_Sokrates_
"Aşk mektupları elbette yakılmalı, geçmiş en soylu yakacaktır." -Nabakov
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birkaç ay ya da birkaç yıl sonra yine düş kırıklığı, bitkinlik ve çöküntüler arasında mı uyanacağım? İçimde olanları çok geç olmadan görmek isterdim.
Oh be, onun merdivrnleri çıktığını duyunca kalp atışlarım düzene girdi. Bu kadar güven verici, düzenli bir çevreden korkacak ne var? Sanırım iyileştim.
Kesin olan bir şey var ki, ya korktum, ya da buna benzer bir şey hissettim. Ama bunları yazarak zaman kaybetmeyeceğim. Açıkça gördüğüm bir şey var ki, deli değilim ve kendimi de deli sanmaya hiç niyetim yok. Bu tuhaf bir şey gibi görünsede, bütün bu değişiklikler nesnelerle ilgili. Eğer neden korktuğumu bilseydim, bu da bir adım olurdu.
Gözümü iyi açmalıyım, yoksa yine her şey parmaklarımın arasından kayıp gidebilir.