Biraz daha güzel olmayı denemeli insan. Biraz daha nazik olmayı,kırılmamayı değil de kırmamayı öğrenmeli. Sevilmekten öte, güzel sevmeyi bilmeli. İncelikler yapmalı, hoş görmeye çalışmalı. Güzel olduğuna inandığında, o vakit güzellikler gelecektir...