Teslime G.

Teslime G.
@_Teslime_
Olduğum yerde olmak istemiyorum ama olduğum yerden çıkıp gidemiyorum da.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne olduğunu bilmiyorum ama içimde sanki dünya bana bir şeyleri çok görmüş gibi bir hisle yaşıyorum…
“ İğde kokusuna takılmış gidiyorum , Haziran’a yakın Mayıs ‘ın bilmem kaçı..”
“Oysa benim ruhumda savaş var .Durmadan ölüyor içimdeki insanlar.” Wi William Shakespeare
Ben iki hayat yaşıyorum ; Birinde her şey yolundaymış gibi yaşadığım , diğerinde ise kalbimin sessizce acıyla çığlık attığı…
İnsan ve Duygular