Hayatımızın yavaş yavaş yıkılmasına alışmak zorundayız çünkü elimizden birşey gelmiyor.Bu ülkeyi böyle duruma getirenler utansın utandığında geç olduğunu anlasın ama pişman olmasın pişmanlık bile onlara yakışmaz. Biz MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ÜN sözünden gitmeye bakalım.