Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri zamanı geldiğinde gitmek zorundadır.
"Peki ama neden? Bütün bunların sebebi ne Adam?"
"Zaman. Ya da biz, kendimiz. Çünkü zaman yoktur, geçen bizleriz. Biz geçerken gitme vakti de geldi. Misyonumu tamamladım."