VE

VE
@_Veyis_
Siyahın koynundaki mavi...
...onu her düşündüğümde, gözlerindeki parıltıyı, hep keskin bir gök mavisi olarak hatırladım. ...öyle ki, belki de gözleri o kadar siyah olmasaydı özellikle mavi gözlerine âşık olmayacaktım.
Reklam
Ay karanlık Maviye Maviye çalar gözlerin Yangın mavisine Cem Karaca
umut...
Ormanlar kapkara oldu bile, ama gökyüzü hâlâ mavi.
Biraz kül, biraz duman...
..onunla arkadaş olmanın hoşluğunu ve imkânsızlığını öyle yoğun biçimde hissettim ki, içim aynı anda hem arzuyla, hem de umutsuzlukla doldu.
Ben de maalesef..
..ve içimde, çok derinlerde bir şeyin, zincirlerinden kurtulurcasına yerinden oynadığını, yukarı çıkmak istediğini seziyorum; ne olduğunu bilmiyorum.
Reklam