Yeşim

Yeşim
@_Yesim_73
Bir tutam sabırdır, vuslatı güzel kılan...
"Lüksün, gürültüsü çok, hesabı zor olur. Ben sade bir yaşamın asudeliğine talibim."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dertleştiğim bir sen vardın Şimdi sende dertlerim arasına karıştın. Hani diyor ya şair; "Umut, içimde bir yerde, Ama içimde her yer her yerde." Öyle işte.
Uzaktan sevmediyseniz birini, hiç sevdim demeyin. Cemal Süreya
"Neşemi kaybetmedim,ama gözlerim çok sık dolar oldu."
"Yaşamak değil, beni bu telaş öldürecek."