E

E
@_Yildizlarabak_
Kendi duygularımı düşüncelerimi yazıyorum
@_Yildizlarabak_·
·
sabitlendi
Bir insanı seviyorsanız onun kanatlarını koparıp neden uçamıyorsun diye onu suçlamazsınız değil mi? Sevgi aşağılık bir şey değildir aksine gerçek sevgi iyileştirir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben kaçtım size başarılar🫡 Uygulama iyileşirse haber verin(sanmıyorm) pp nasıl bu arada fvjhfghhf

E

@_Yildizlarabak_
·
Mide bulandırıyorlar gerçekten tiksiniyorum bu hasta olmak mı sanmıyorum bu düpedüz saf kötü olmak bari bu uygulamayı rahat bırakın taciz ve istismar içerikli hesaplara neden izin veriliyor anlamıyorum ne yapalım yani komple kapatalım her şeyi biz esaret yaşayalım kötüler özgürlük
Mide bulandırıyorlar gerçekten tiksiniyorum bu hasta olmak mı sanmıyorum bu düpedüz saf kötü olmak bari bu uygulamayı rahat bırakın taciz ve istismar içerikli hesaplara neden izin veriliyor anlamıyorum ne yapalım yani komple kapatalım her şeyi biz esaret yaşayalım kötüler özgürlük
Ve sonunda haklı olduklarını gördüler.
Gönderi kullanım dışı