Ah! Kodesten bir çıksam
Ona elbiseler alıcam
Başına güzel bir şapka takıcam
Tahta bir pabucu ayaklarına
Ama kral kızıyor
Ve yemin ediyor tacı üzerine
Beni dans ettiriceğine
Darağacının tepesinde
Ah! Bir hapishanede olmak ne büyük bir alçalma!
Buğün kitaplığımda gezinirken kitaplarımın sarardığını fark ettim ve bu beni çok üzdü kitaplarımın sararmaması için neler yapabilirim yorumlarda yazar mısınız?