"Tanrı'ya ister inanın ister inanmayın," derken Camerlengo kelimelerini özenle seçiyordu.
Ama buna inanmalısınız. Bizden daha büyük bir gücün varlığına olan güvenimizi kaybettiğimiz anda , sorumluluk duygumuzu yitiririz.inanç... tüm inançlar... anlayamadığımız bir şey olduğunu nasihat eder, sorumlu olduğumuz bir şeyin...inanç sayesinde , birbirimize , kendimize ve daha büyük bir gerçekliğe karşı sorumluluk duyarız.