Hepimizin bu dünyada bir varoluş sebebi var. İçimizde saklı. Çocukluğumuzda, gençlik yıllarımızda etrafımızdan beş duyumuzla aldığımız kabullenmeler, bilinçaltı kalıplarının derinlerinde, düşünce sarayının en ücra köşelerinde bizi bekliyor.
Kendimizi, perspektifimizi, bakış açımızı dışımızdaki dünyada olup bitenlerden, içimizde olup bitenlere çektiğimizde bir “varoluş” sancısı yaşarız. Kolay değildir içeriye bakmak. Kendinle yüzleşmek. Seni tanımak. Gerçek seni bilmek.
ERGUVAN ÖZBEK
Güneş doğunca uyanmayan tek varlık biziz
İlginçtir şu dünyada güneş doğunca kalkmayan, kalkamayan tek varlığız:) Bitkiler, hayvanlar hemen işlerine başlıyor.
ERGUVAN ÖZBEK